07 stycznia, 2014

Supernova=WOŚP


 Od niedawna można już licytować projekt sutaszystek pt: Supernova. 200 biżuteryjek szyło doń elementy w tym ja ja ja !:) Prezentuje się kosmicznie!


Z elementów powstała również bajeczna kopertówka

Torebka Supernowa w rękach Miss Polski Marceliny Zawadzkiej

    Do zdjęć pozowały aktorka Maria Niklińska  oraz Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka. Więcej informacji jak zawsze na stronie Biżuteryjki dla WOŚP:


Jestem w sekcji błękitnej:






Materiały udostępnił Sklep Bukowiec.



Supernova to tylko jeden z wielu wspaniałych projektów biżuteryjek! 
Mój ulubiony... Stardust.

Kasia Dąbrowska w ślubnej kolii Stardust

Resztę możecie podglądać na allegro, lub na Biżuteryjki dla WOŚP


1 komentarz:

  1. Brawo Koleżanko!!!!!!!!!!!!!!!!!! żałuję,że nie wzięłam udziału w akcji:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń