10 września, 2017

Kwiatowa kosmetyczka z pomponami



Bałagan w torbie? Kobietki znacie to? Przecież jest tyle rzeczy, które trzeba mieć przy sobie.
Chusteczki wędrują sobie beztrosko, lusterko... o jest gdzieś tu... pobite! Perfuma, no tak - rozlana. Żeby znaleźć szminkę  wywalasz całe wnętrze. Wszystko to w drodze do samochodu/autobusu? Dzieje się tak najczęściej jak czas nagli i trzeba gnać na umówioną godzinę. Oj, mnie podobne sytuacje szczególnie dają się we znaki latem, kiedy noszę duże, materiałowe torby. Czyli organizer potrzebny od zaraz! 
Tym razem to niewielka kwiatowa kosmetyczka - zaraża kolorem :) W środku ma uroczą tkaninę w wisienki, zapinana na zamek. Od jakiegoś czasu czarują mnie pompony, jak jestem w pasmanterii nie mogę oprzeć się kupieniu choćby metra. Tym sposobem kilka kawałków już nazbierałam. 
Kosmetyczka urodzinowa powędrowała do Agnieszki z Gabinetu Osobliwości (dziękuję za zdjęcia:). Jeżeli potrzebujecie dawki humoru i szczerego spojrzenia na rzeczywistość, nie możecie ominąć Osobliwego. To obowiązkowy przystanek w wirtualnej rzeczywistości.
Kilka kosmetyczek już popełniłam. Możecie zobaczyć inne modele które szyłam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz