09 października, 2017

Red Eye - komplet koralikowy

Koralikowy wisiorek z czerwonym oczkiem


Kolejny koralikowy komplet z czerwonym oczkiem, otulony stalowymi koralikami.


Właściwie, ubierałam te kryształki w maleńkie koraliki toho już wieki temu. Jedno ze zdjęć mam z lutego 2014 roku! Wszystkie gotowe leżały zupełnie samotnie w moim pudełku twórczych wątpliwości. To tam odkładam niedokończone prace, które wymagały przemyślenia, dopracowania, lub dodatkowej dawki weny. Miały składać się na ogromną kolię. Elementów miałam aż 13, były różnej wielkości. Każdy starannie opleciony. W sumie nie wiem dlaczego zrezygnowałam z tego pomysłu. Bardziej podobają mi się mniejsze formy, nie zawsze jestem na fali naszyjników. Na jednym ze zdjęć udało mi się uchwycić projekt
Od pewnego czasu staram się opróżniać pudełko i kończyć leżące tam projekty. To chyba wszystko pod wpływem lektury książki "Mniej" Marty Sapały. Minimalizm wkrada się do mojego życia z każdej strony, a jakiś wewnętrzny głos mówi mi, żebym sprzątnęła z otoczenia to co niepotrzebne. To pomaga ułożyć myśli, serio :) Spróbujcie!
Komplet powstał pod wpływem impulsu, kiedy skończyłam robić swoje kolczyki. Czerwone oczka-kryształki zawsze cieszyły się niesłabnącym powodzeniem. Delikatnie ożywiają stalowe koraliki, które wydawać by się mogło są smutne i pozbawione barwy lecz... kryształki właśnie pozwalają im ukazać się w najlepszej odsłonie.

Rewers wisiorka
Kolczyki do kompletu

Kolczyki do kompletu

Niedawno robiłam podobne acz nieco skromniejsze kolczyki - już ruszyły w świat.

2 komentarze: