26 lipca, 2011

Witam wszystkich zainteresowanych biżuterią ręcznie robioną:)

      
    Blog ma pomóc w pokazaniu światu mojego zainteresowania jakim jest tworzenie biżuterii. Będę wstawiała jak najwięcej zdjęć z nowych dzieł :) Postaram się również krótko opisywać z czego są zrobione.
     Tworzenie biżuterii to moja pasja, zapoczątkowana w klasie maturalnej... właśnie to nie był najlepszy czas na zajmowanie się nowymi zainteresowaniami.. gdyż każdy kąt wołał do mnie ucz się ucz się ucz się... A tu takie wciągające zajęcie, myślę, że każdy maturzysta wie co mam na myśli, ale "matura to bzdura":D
  Co robię w czasie wolnym??? Ja cały czas mam wolne, tylko czasami muszę coś zrobić:D oto znakomita odpowiedz pewnego uczestnika fakultetu.
  Teraz podczas wakacji każdą wolną chwilę poświęcam projektowaniu nowych kolczyków, korali, broszek.. Wakacje są piękne dopóki jest się nie pracującą studentką :D Ale nie nie nie nie pomyśl sobie, że się oprócz korali nic innego nie robię, pomagam również na wsi, co niesamowicie zajmuje mi resztki wolnego (rozdysponowanego co do minuty) czasu wakacyjnego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz