15 lutego, 2013

Czerwone wino- komplet sutasz

Komplet wykonany techniką haftu sutasz- CZERWONE WINO, według autorskiego projektu.
Do wykonania kompletu użyłam: bordowych perełek szklanych, koralików toho, ozdobnego zapięcia posrebrzanego, masy perłowej w kolorze stalowym, bigli angielskich posrebrzanych, dwóch pastylek czerwonego barwionego korala. Całość starannie wykończona, delikatnie podkleiłam filcem oraz zaimpregnowałam przed zabrudzeniami. Bransoletka ma długość 21 cm. Istnieje możliwość przedłużenia, natomiast kolczyki: 4,5 cm.





 A tak wygląda rewers kolczyków:




Walentynki i po walentynkach... a może walentynki powinny trwać cały rok..?
U mnie trwają!:)


3 komentarze:

  1. śliczne czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojena, ojena, jakie śliczniutkie kolczyki! Nawet plecy mają ładne - bardzo zmyślnie ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że mogą przypaść Ci do gustu:P
      :)

      Usuń