23 czerwca, 2015

Wariacje z agatem niebieskim

 

Jedno zamówienie na bransoletkę, zaowocowało małą serią biżuterii z agatem. Aneta zażyczyła sobie dokładnie taki odcień, dlatego wszechobecną we wszystkich sklepach miętę, zastąpiłam głębokim kolorem niebieskim. Zamówiłam kuleczki małe i duże, do tego trochę łańcuszka srebrnego, szpilki, a bigle i zapięcia odkopałam w moim małym warsztacie.
Pierwsza bransoleka wykonana jest z kulek agatu (w trzech rozmiarach), drobnego, srebrnego łańcuszka i zapięcia. Całkowita długiość to 19 cm, już pojechała do Anety:)





Kolczyki wykonałam z koralików o średncy 10 mm oraz ze srebrnych elementów.



Poniżej delikatna bransoletka w stylu boho, koraliki (oczywiście maleńkie agaty) o średncy 2mm, do tego dołączyłam srebrną zawieszkę w kształcie piórka. Takie małe kuleczki na pewno przydadzą mi się jeszcze, można je połaczyć z toho w biżuterii koralikowej. Ciekawi jesteście efektu?





Miłego dnia!
Em




1 komentarz:

  1. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    OdpowiedzUsuń