06 października, 2015

Wisiorek i kolczyki koralikowe - koral

Około 1,5 roku temu zrobiłam wisiorek, w którego centrum swe miejsce znalazł duży, okrągły koral w kolorze czerwonym. Otuliłam go drobnymi koralikami toho w kolorze granatowym i szarym. 











Wisiorek spodobał się wielu osobom - jest lekki i doskonale pasuje do różnych stylizacji - bardzo szybko znalazł swą właścicielkę. Kolczyki miałam zrobić do kompletu wisiorka już jakiś czas temu, niestety jak na złość skończyły mi się materiały, a nigdzie nie mogłam dorwać tych granatowych koralików toho... oczywiście nie miałam zapisanej dokładnej nazwy! Po kilku nietrafnych zamówieniach, zaprzestałam poszukiwań, myślałam, że już nie uda mi się znaleźć. Jakoś w wakacje dorwałam je i od razu zamówiłam 3 opakowania... Potem we wrześniu (po zużyciu jednego) domówiłam jeszcze dwa na zapas, a już teraz nazwę mam dokładnie zapisaną na opakowaniu :)
Kolczyki bardzo spodobały się nowej właścicielce, mam nadzieję, że przydadzą się do wielu kreacji.



To własnie to tego wisiorka powstały kolczyki.


2 komentarze:

  1. Dawno mnie tu nie było...
    Przepiękny komplet! Szalenie podoba mi się. Kolczyków nie noszę, ale taki wisiorek to chciałabym mieć. Cudny i bardzo w "moich" kolorach :)
    Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń