19 sierpnia, 2015

Zamienię Ciebie na lepszy model - nowa torba


Nowy model torebki? Proszę bardzo. Stary model miał bardzo ciekawy krój, właścicielce -Anecie- bardzo trudno było się z nią rozstać, więc poprosiła mnie o uszycie podobnej, najpierw wybrała tkaninę z Craftoholicowych zasobów, potem ja przystąpiłam do działania. 
Aneta już od lat interesuje się tym co powstaje w warsztacie Małego Rzemieślnika - i cały czas nosi moje wyroby za co jej bardzo dziękuję!
Krój torebki zrobiłam dość szybko - na papierze do pakowania prezntów:), ale jak zawsze największe trudności miałam z wszyciem podszewki! O zmoro! Podszewka w moich rękach to kataklizm. Dzięki takim projektom dochodzę do wniosku, że coraz szybciej udaje mi się owy kataklizm okiełznać. Po wielu poprawkach udało mi się wszyć piękną czerwoną tkaninkę do środka.


Stara torebka po upraniu straciła kolor, a material stał się bardzo wiotki. W środku miała czarną podszewkę i była zapinana na zamek. Prezentowała się tak:






Nowy model, został wykonany z kolorowego płótna Geo Pop Sorbet, produkcji Roberta Kaufmana kupionego w Craftoholic Shop (tam mają cuuudne tkaniny, polecam wszystkim szyjącym), na spodzie paska przyszyłam kwiatową bawełnę wyprodukowaną w Polsce, aby go delikatnie wyróżnić. W środku znajduje się podszewka w kolorze czerwonym, torba zapinana jest na guzik.






Pasek na ramię jest masywny i gruby. Sama mierzyłam torbę i stwierdziałam, że dzięki temu całość trzyma się stabilnie - dlatego jeden pasek w zupełności wystarczy. Mam nadzieję, że efekt końcowy spodoba się Anecie! 
Bywajcie!






4 komentarze:

  1. No proszę, od pewnego czasu chodzi za mną coś w tym stylu, takiego praktycznego, bo przez ramię. Wzór fajoski, może pasek bym trochi skróciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jest długi, ale wszystko ma swoje uzasadnienie, Aneta jest wysoką osobą - wszak ta torba na pewno nie jest na moje 1,60 m (w butach na obcasie:)

    OdpowiedzUsuń