31 sierpnia, 2016

Bo do tanga trzeba dwojga i męski szyk

Nie tylko kobiety potrzebują organizerów, toreb na zakupy (tutaj zobaczycie męską torbę jaką szyłam KLIK), czy... no właśnie stylowej biżuterii:) Biżuterii dla mężczyzn na rynku jest coraz więcej, zatem i w moich zasobach nie mogło jej zabraknąć. Prosta z łatwym zapięciem na rzemieniu skórzanym.

Męska bransoletka


Od dłuższego czasu szukałam zapięć magnetycznych, lecz nie takich zwykłych, zależało mi by to zapięcie miało jeszcze jakiś dodatkowy zaczep, dzięki któremu nie tylko łatwo by się zakładało, ale również było zabezpieczone przed zgubieniem (przynajmniej w jakimś stopniu:) Po długim riserczu internetowym, kilku nieudanych zakupach (acz przecież nic w przyrodzie nie zginie - wszystko wykorzystam do innych projektów!) - udało się. Zapięcie magnetyczne ze stali chirurgicznej. Półfabrykat, który znalazłam nie jest w kolorze jasnego srebra - jest wykonany ze stali chirurgicznej dzięki czemu nie straci koloru oraz wygląda jak oksydowane srebro i dobrze się prezentuje. Sama bransoletka jest podwójna - rozsuwana przez koralik umieszczony na środku.
Zapięcie magnetyczne ze stali chirurgicznej
Acz do tanga trzeba dwojga, zatem na koniec zdjęcie od właścicieli - Anety i Marka. Bransoletki dla niej i dla niego, wszystko zrobione przeze mnie:) Damska wersja zawiera dwie bransoletki koralikowe (pudrowy róż i złotą) oraz dwie bransoletki wykonane z rzemienia (różową i złotą). Niezwykle zgrany zestaw, prawda? Z tego co wiem towarzyszył nie jednej rowerowej wyprawie:) Oby i we wrześniu pogoda nam dopisywała!
Zestaw bransoletek dla niej i dla niego
Zastanawiam się nad małą serią z cyklu dla mężczyzn, gdzie znalazłby się właśnie torby, tego rodzaju bransoletki, ewentualnie inne gadżety. Jak zawsze pomysłów moc - lista staje się coraz dłuższa - czas tylko na realizację.

2 komentarze:

  1. Natalia13:28

    Prosta bransoletka na ręku faceta, odpowiednia do sytuacji jak najbardziej tak.
    Ciekawe połączenie kolorów u Anety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takie rzeczy najbardziej mi się podobają. W szczególności gdy biżuteria męska https://beezoo.pl/33-bizuteria-meska jest robiona własnoręcznie. Jestem przekonany, że wielu mężczyzn bardziej woli tego typu wyroby jubilerskie niż kupowane w sklepach sieciowych.

    OdpowiedzUsuń