08 marca, 2017

Twórcze wątpliwości - eleganckie kolczyki sutasz

Mam w swoich zasobach takie magiczne pudełeczko - z niedokończonymi projektami. Przez wiele miesięcy odkładałam tam niedokończone elementy, które miały być a to wystrzałowymi kolczykami, niesamowitą bransoletką, czy pokaźnym naszyjnikiem. Wiecie jak to jest? Robisz coś i nagle dochodzisz do wniosku, że to nie ten wzór, zła faktura, eh coś kolory się nie zgrywają. 

Kiedy czuję takie twórcze wątpliwości odkładam to nad czym akurat pracowałam do małego, czarnego pudełeczka. W ten sposób namnożyło się tam wiele różnych projektów i projekcików. Jednym z noworocznych postanowień było: (a jakże - ambitnie!) opróżnić czarne, tekturowe pudełeczko. Tym sposobem moją uwagę zwrócił samotny kolczyk. 
Uszyłam do pary i powstały eleganckie sutasze. W centrum wygodnie ułożył się kryształek, ponad nim kuleczka hematytu srebrzonego, poniżej również. Na dole metalowy kapturek i kropla fasetowanego onyxu. Całość na srebrnych, angielskich biglach już zdobi uszy właścicielki :) Rewers utrzymuje czarna ekologiczna skóra. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz