15 lutego, 2012

Wyniki konkursu:)


... po dłuugich obradach jury złożonego z M&M nastąpił werdykt:)
konkurs wygrywa autor komentarza-

Każda kobieta marzy o wyjątkowej biżuterii...oczywiście takiej, której nie ma żadna inna kobieta,tylko ona. Powyższe kolczyki są tak oryginalne i zachęcające do fantazjowania o byciu Królową Biżuterii, że nie wiem jak Wy moje drogie, ale ja oddałabym za nie ostatnie pieniądze jakie posiadam. To niezwykłe, że kolczyki potrafią wzbudzić tyle zainteresowania i nie chodzi teraz bynajmniej o kobiety. Myślę, że mężczyzna widząc piękną damę w równie pięknych kolczykach od razu rzuci się na kolana i zostanie jej 'podwładnym' do końca życia.
Dlatego przedstawione kolczyki odzwierciedlają duszę kobiety. Pani, która będzie je nosiła zabłyśnie w towarzystwie swoją zmysłowością i nutką szaleństwa, które kryje się pod kształtem i kolorem. Tylko pozazdrościć zwyczęszczyni:)
pozdrawiam:
 
mahonik91@wp.pl
Poproszę o przesłanie adresu na mojego maila:) abym mogła wysłać kolczyki Królewską Czerń:)
2 miejsce zajmuje autor poniższego komentarza:

To są siostry Williams (Serena i Venus): czarna skóra, jędrny cyc, szerokie biedra. Brak rakiet tenisowych, zastępują je jednak tunele w ich pokaźnych, czarnych małżowinach usznych.

masz_zabe
masz_zabe@wp.pl

 Również proszę o przesłanie adresu na mojego maila, bym mogła wysłać nagrodę niespodziankę :)
Drodzy Czytelnicy,
Dziękuję wszystkim za udział w konkursie i zainteresowanie moim blogiem.
Zapraszam do oglądania kolejnych prac.. tymczasem bywajcie:)
Dobranoc

5 komentarzy:

  1. Droga E., już teraz całkiem jawnie, mogę powiedzieć, że zaoszczędzę ci kosztów wysyłki i możemy dokonać rytuału wręczenia osobiście :D Ciekawe cóż to takiego tam masz dla mnie.... Może kolczyki kaszubskie? Buahahahaha:))

    OdpowiedzUsuń
  2. a widzisz... kaszubskie dzisiaj zrobiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:47

    no ładnie, a ja pół nocy przesiedziałem żeby wpis zrobić i na nic :(
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu trzeba próbować przy następnym:) jury było całkowicie bezstronne:)

      Usuń