03 listopada, 2017

Komplet kolczyki+bransoletka

Chwilowa przerwa w nadawaniu z mojego szyciowego świata została spowodowana przeprowadzką. Taaak, kartonów, toreb, siatek, koszy, pudełek, pudełeczek moc, została przeniesiona (wygląda na to, że zakotwiczymy tu na dłużej) przez mojego wysportowanego męża - Karola.

Ja swój skromny wkład mam w rozpakowywaniu i pakowaniu tychże klamotów, a wierzcie mi pomijając kuchenne rzeczy, ubrania, pościele, przy tkaninach i koralikach było trochę główkowania. Do tej pory jedna przepastna torba została u moich rodziców. Nie obyło się też bez małych rączek Pomocnika, ale do rzeczy! Dzisiaj mam dla Was sutaszki! Okazało się, zupełnie przypadkiem, że mam całe pudełeczko kolorowej masy perłowej. Nie wiem skąd :D czy jestem koralikową zakupoholiczką? Nieee na pewno nie, ale przyznam się, że to ta przeprowadzka napędziła mi takie czarne myśli. Koralików i tkanin nigdy dość! Komplet wykonany w kolorze mojego ulubionego turkusu z kryształkami Swarovskiego, biglami srebrnymi, masą perłową i hematytami. Do tego prosta bransoletka z masy perłowej i srebrzonych przekładek - na gumkę. Inne turkusowe sutaszki sztyfty, kolczyki, bransoletka, wisiorek.




1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń