05 grudnia, 2016

Naszyjniki BOHO



Naszyjnik w stylu BOHO, wykonany z koralików szklanych, hematytów, kropelek agatów, masy perłowej, koralików toho, elementów metalowych, chwostów.



Kolejny naszyjnik wykonany został również z malutkich hematytów tym razem złoconych, koralików szklanych, kropli pirytów, elementów metalowych, koralików toho. Dzięki zawieszce przypomina mi biżuterię etniczną. Ciekawe jest, że czasami potrafię kupić gotowe już kolczyki tylko po to by je rozmontować i skraść z nich jakiś ciekawy element, koralik czy zawieszkę. Tak stało się w tym przypadku. Czerwono-złoty wisiorek był centrum kupionych przeze mnie kolczyków, które długo czekały na swój debiut. Naszyjniki doskonale prezentują się razem.



2 komentarze:

  1. Piękne, bardzo mi się podobają. Dla mnie też mają charakter etniczny. Jak są razem, to wrażenie się nasila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, sama taki chciałam, ale jak zobaczyłam go na sobie to stwierdziłam, że jednak nie wszystkim pasuje :p Zdecydowałam się na delikatny naszyjnik ze złota: https://kingy.pl/zlote-celebrytki-29

    OdpowiedzUsuń