27 sierpnia, 2017

Ślubne kolczyki sutasz


Kolczyki wykonane dla Marceli. Wcześniej pokazywałam Wam naszyjnik, kótry szyłam na poprawiny. Wszystko razem było pięknym dodatkiem do prezentu ślubnego. Kolczyki wykonałam z kryształków, koralików Toho, sznurków sutasz oraz angielskich bigli ze srebra złoconego. Podkleiłam je delikatnie skórą. Kolczyki są lekkie i dzięki temu nie obciążają zbytnio ucha.
W tym miesiącu mijają 4 lata od mojego ślubu. Czas pędzi nieubłaganie. A ja z łezką w oku wspominam tę chwilę, która była pierwszą tak wyjątkową w moim życiu. Pamiętacie pas ślubny? Było to wiele godzin pracy, wiele metrów sznurka i kilka kologramów koralików, całość w moim ulubionym kolorze niebieskim i jego odcieniach. Na swoim koncie mam jeszcze inne (już znacznie mniejsze) projekty ślubne. Bardzo podobają mi się stylizacje, łączące nie tylko odcienie bieli i beżu, ale również innych bardziej wyrazistych kolorów. Dzięki temu takie dodatki jak buty czy biżuteria można użyć również po tym wielkim dniu.  




1 komentarz: